ניתוחי פנים

ניתוחי פנים

מתיחת פנים וצוואר

ניתוח מתיחת פנים וצוואר מיועד לשפר ולתקן את השפעת השנים והסביבה על מראה הפנים.
הזמן החולף משאיר את רישומו על הפנים- נוספים קמטים עמוקים, רקמה תת עורית נספגת, העור מאבד מגמישותו, נראים עודפי עור בצוואר, בלסתות והמטופלת חשה כי היא נראית "מבוגרת יותר" מגילה ומהרגשתה.
הגורמים התורמים למראה זה הינם השפעה גנטית, חשיפה לשמש, עישון וכו'.

בניתוח אנו מחזירים את הרקמות למקומן הקודם כלומר מותחים את שרירי הפנים הנפולים ומשיבים את העור למיקומו תוך כדי הקפדה על מראה טבעי ונמנעים ממראה בובתי ו"מנותח".
ניתן לשלב ניתוח מסוג זה עם פרוצדורות אחרות בפנים כדוגמת ניתוח עפעפיים, מצח,קילוף עור הפנים, הזרקות חומרי מילוי ושאיבת שומן מהצוואר, כל אלה כמובן בהתאם למצב הפנים ולרצונה של המנותחת.
בנוסף אנו ממליצים על המשך בטיפולים קוסמטיים משלימים הניתנים ע"י הרופא המנתח וקוסמטיקאית רפואית על- מנת לשמר את תוצאות הניתוח.

ייעוץ לפני הניתוח
ככלל אנו מקפידים על קיום מספר פגישות ייעוץ לפני הניתוח, כך שכל הבדיקות תערכנה והשאלות תשאלנה בתשומת לב.
בפגישות אלו המנותחת תתאר את רצונותיה השונים. המנתח יבדוק את הפנים: את מבנה הפנים, מרקם העור, עודפי שומן ועור ומיקום הקמטים, ויתאר את הניתוח המתוכנן שישיג את התוצאה הרצויה, והטיפולים המשלימים לניתוח, יפורטו שלבי הניתוח, הסיבוכים האפשריים ומהלך הניתוח.
בייעוץ האחרון שלפני הניתוח נבדקות הבדיקות הרפואיות המתאימות, נעשים צילומים וניתנות ההוראות האחרונות לקראת הניתוח.
אנו ממליצים בחום לכל מנותחת להיפגש עם מנותחות קודמות של המרפאה על מנת להתרשם מתוצאות הניתוח ולשמוע חוויות והערות ממקור ראשון.

הניתוח
ניתוח מתיחת פנים וצוואר מבוצע בבית- חולים בהרדמה כללית ואורך כ- 3-4 שעות.
בניתוח הקלאסי החתכים עוברים בשיער הרקה, בקדמת האוזן ומאחוריה ולעיתים גם בתוך שיער הקרקפת האחורית. המנתח מפריד את עור הפנים, מותח את השרירים הרפויים ומסלק את עודפי העור. הצלקות הנשארות עדינות וכמעט ואינן נראות.
כאמור ניתן לשלב בניתוח מתיחת פנים וצוואר גם ניתוחי עפעפיים ומצח כמו גם קילופי עור והזרקת חומרי מילוי לקמטי הפנים.

לאחר הניתוח
המנותחת שוהה בחדר מנוחה בלילה שלאחר הניתוח ומשתחררת לביתה בדרך כלל ללא נקזים.
תקופת ההחלמה נמשכת כ-10 ימים במהלכם נספגים שטפי הדם, הנפיחות שלאחר הניתוח יורדת והמנותחת שבה אט-אט למסלול חייה. תקופה זו איננה מאופיינת בכאב, אלא יותר בחוסר נוחות.
אנו מקפידים על ביקורות תכופות וקשר טלפוני יום-יומי עם המנותחת.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר בשילוב הטיפולים המשלימים נותן למנותחת מראה צעיר ורענן יותר.
אנו שואפים כי התוצאה תהיה טבעית, תשמור על מראה הפנים שלפני הניתוח ותימנע ממראה "מנותח". מניסיוננו נשים שעברו ניתוח זה שמחות על החלטתן ומרוצות מאוד מתוצאות הניתוח.

ניתוח הצמדת אוזניים

האוזניים מהוות מסגרת לפנים ונראות למתבונן מכל זווית ראיה.
מגוון הצורות, הגדלים והפרופורציות של האוזניים הוא אין-סופי, אולם אוזניים המושכות תשומת לב בשל גודלן, צורתן או התבלטותן מהוות מטרד למטופל ומקור לאי נעימות.
אוזניים בולטות הינן אוזניים שזווית החיבור שלהן לקרקפת מבליטה אותן במבט מלפנים.
בעיות אחרות הקשורות במראה האוזניים הן: אוזניים גדולות או קטנות, כיפוף של חלק מסחוס האוזן וחוסר הרמוניות בקו המתאר של האוזן.
ניתוח הצמדת אוזניים מטפל אך ורק בבלט האוזניים ובצורת האפרכסת, הוא איננו מטפל בגודל האוזן. הניתוח מבוצע לרוב בילדים – החל מגיל 6, אז מגיעה האוזן כמעט לגודלה הסופי. ניתן לבצע ניתוח זה גם בגיל מבוגר ללא סיבוכים נוספים.

לפני ניתוח
ככלל אנו מקפידים על קיום מספר פגישות ייעוץ לפני ניתוח הצמדת אוזניים, כך שכל הבדיקות תערכנה והשאלות תשאלנה בתשומת לב. בייעוץ המנותח יתאר את רצונותיו השונים.
המנתח יבדוק את האוזניים: גודלם, מבנה האוזן וחלקיה השונים, מידת התבלטותן מהקרקפת ומרקם העור. בסיום הבדיקה יציע המנתח את תוכנית הניתוח המתוכנן, בנוסף יפרט המנתח את שלבי ניתוח הצמדת אוזניים, ההחלמה והסיבוכים האפשריים.

בייעוץ האחרון שלפני ניתוח הצמדת אוזניים נבדקות הבדיקות הרפואיות המתאימות, נעשים צילומים וניתנות ההוראות האחרונות לקראת הניתוח.

אנו ממליצים לכל מנותחת להיפגש עם מנותחות קודמות של המרפאה על-מנת להתרשם מתוצאות ניתוח הצמדת אוזניים ולשמוע חוויות והערות ממקור ראשון.

הניתוח
ניתוח הצמדת אוזניים מבוצע בחדר ניתוח ואורך כ 1-2 שעות בהתאם למורכבותו.
ניתן לבצעו בהרדמה כללית או מקומית.
קיימות מספר טכניקות לתיקון אוזניים בולטות. העיקריות שבהן נקראות: הגישה האחורית והגישה הקדמית. בגישה האחורית מבוצע חתך בעור האוזן בחלקה האחורי. דרך חתך זה אנו מחדשים את קפלי האוזן החסרים בסחוסים ומצמידים את מרכז האוזן לקרקפת.
בגישה הקדמית מבוצעים חתכי הניתוח במקומות נסתרים ככל האפשר בחלקה הקדמי של האוזן. דרך חתכים אלו מוחלש הסחוס ומשוחזרים קיפולי הסחוס.
לאחר ניתוח הצמדת אוזניים שוהה המנותח בבית החולים כ 6 שעות שלאחריהן הוא משוחרר לביתו.

תקופת ההחלמה
בסיום הניתוח נחבש אזור האוזניים בחבישה דמוית כובע הנשארת במקומה למשך שבוע – זו גם תקופת ההחלמה.
במשך תקופה זו על המנותח להישמר מפגיעה באוזניו בזמן פעילות יום – יומית ובשינה בלילה.
ניתוח הצמדת אוזניים אינו מאופיין בכאבים אלה באי נוחות הנגרמת בשל החבישה.
לאחר שבוע מוסרת החבישה ומומלץ להמשיך ולהגן על אזור האוזניים בעזרת סרט הזעה של ספורטאים. ניתן לחזור לפעילות מלאה ורגילה כ-3 שבועות לאחר הניתוח.

התוצאה הרצויה – מטרת ניתוח הצמדת אוזניים היא אוזניים טבעיות, שאינן בולטות יתר על המידה, סימטריות ככל האפשר ומראה הקפלים והקיפולים טבעי.
תוצאות בלתי רצויות- בין אלה ניתן למנות קפלים בעלי מראה שאיננו טבעי, הצמדת יתר של האוזניים, אסימטריה בולטת בין האוזניים, צלקות בולטות מהמצופה.

סיבוכים אפשריים
מעבר לתוצאות בלתי רצויות, קיימים סיבוכים אפשריים כמו בכל ניתוח רפואי כגון: דימום, זיהום, פגיעה בתחושה, צלקות בולטות. לכל הסיבוכים הללו קיים פתרון רפואי. בזמן הפגישות במרפאה לאחר הניתוח יבדוק המנתח את האוזניים ובמידת הצורך ייתן טיפול מתאים.
ניתוח הצמדת אוזניים נותן פתרון מוצלח לאוזניים בולטות ולמבוכה שחלק מהמטופלים חשים בשל תופעה זו. ניתוח הצמדת אוזניים ותקופת ההחלמה קצרים יחסית וניתן לבצעו בהצלחה בכל גיל.

ניתוח הרמת מצח וגבות

מטרת ניתוח הרמת מצח וגבות הינה ריענון מראה השליש העליון של הפנים.
בניתוח זה אנו מחזירים את הגבות למיקומן מעל לארובת העין, ובטכניקה אחרת ושונה של הרמת המצח ביכולתנו לשפר את קמטי המצח ומיקום קו השיער.
בדרך- כלל משולבים ניתוחים אלו עם ניתוחים אחרים בפנים, במיוחד ניתוחי עפעפיים ומתיחת פנים. בכל בדיקת אזור העיניים אנו בודקים את מראה העפעפיים,
הגבות, קו השיער והיחס ביניהם, במידת הצורך מטפלים בכל אחד ממרכיבים אלה.
בשנים האחרונות תפס הטיפול בזריקות בוטולניים- טוקסין (בוטוקס, דיספורט) מקום נכבד בשיפור מראה הגבות והמצח,
והיום ביכולתנו להציע למטופלים גם אופציה שאיננה ניתוחית לשיפור מראה המצח והגבות.

ייעוץ לפני הניתוח
ככלל אנו מקפידים על קיום מספר פגישות ייעוץ לפני הניתוח, כך שכל הבדיקות תערכנה והשאלות תשאלנה בתשומת לב.
בייעוץ יבדוק המנתח את מיקום ומרקם העפעפיים, את מיקום הגבות, את קמטי ההבעה במצח ובין הגבות ואת קו השיער.
לאחר מכן יציע את הניתוח המתאים שישיג את התוצאות הרצויות, את שלבי הניתוח והסיבוכים האפשריים.
בייעוץ האחרון שלפני הניתוח נבדקות הבדיקות הרפואיות המתאימות, נעשים צילומים וניתנות ההוראות האחרונות לקראת הניתוח.
אנו ממליצים לכל מנותחת להיפגש עם מנותחות קודמות של המרפאה על- מנת להתרשם מתוצאות ניתוח הרמת מצח / גבות ולשמוע חוויות והערות ממקור ראשון.

הניתוח
הניתוח מבוצע בבית- חולים, בד"כ בהרדמה כללית אך ניתן לבצע גם בהרדמה מקומית. הניתוח אורך כשעה עד שעה וחצי. קיימות מספר אפשרויות לביצוע ניתוחי הגבות והמצח. ניתן לבצע הרמת גבות דרך חתך קצר בתוך השיער, וניתן לבצע הרמת גבות גם דרך חתך של ניתוח עפעפיים עליונים.
ניתוח מצח יכול להתבצע ע"י חתך רוחבי לכל רוחב המצח בתוך השיער או ממש בגבול השיער. כמו כן קיימת טכניקה אנדוסקופית בה נעשים חתכים קטנים בתוך השיער ודרכם מטופלים שרירי ההבעה וצניחת העור.

העיקרון בכל הטכניקות הנ"ל היא הפרדת עור המצח, שחרור הלגמנטים המחברים את העור לקרקפת, מתיחת העור וחיתוך עודפי העור. הצלקות בכל הטכניקות הן עדינות ויפות וכמעט ואינן נראות לאחר מספר שבועות.

לאחר הניתוח
המנותחת שוהה מספר שעות בחדר מנוחת ומטופלת בקומפרסים קרים. לאחר מספר שעות תוכל להשתחרר לביתה.
תקופת ההחלמה נמשכת מספר ימים ואיננה מתאפיינת בכאב, אלא רק בשטפי דם ונפיחות.
בד"כ משולבים ניתוחים אלו בטיפולים אחרים כך שמירב תשומת הלב בהחלמה נתונה דווקא לטיפולים אלו.
בשנים האחרונות תפס הבוטוקס מקום מרכזי בטיפול במצח ובגבות לרבות כטיפול במיקום גבות  נמוך או קמטים. המטופלות שעברו ניתוח זה מדווחות על שביעות רצון גבוהה,
מרוצות בד"כ ממצב הצלקות ומאושרות ממראה צעיר ורענן יותר.

הזרקת שומן עצמי

עם השנים, אצל מרבית הנשים נוצרת התרוקנות ואיבוד נפחים בפנים בעיקר באזור צידי הפה, הלחיים והרכות.
במקרים של התרוקנות משמעותית, לעיתים אנו לא מסתפקים בהזרקות חומרי מילוי למיניהם אשר כמותם מעטה יחסית והשפעתם מוגבלת בזמן.
ישנן נשים אשר מלכתחילה מעדיפות הזרקה של חומר המצוי בגופן ויישאר לטווח ארוך במקום המוזרק.

הזרקת שומן עצמי אפשרית אצל רוב הנשים ונותנת מענה מצויין במקרים רבים. בנוסף למילוי הנפח החסר, השומן יוצר מראה זוהר וצעיר יותר לעור הפנים.

ייעוץ לפני הניתוח
במהלך הייעוץ, הרופא יבדוק את התאמתך לסוג זה של ניתוח, יברר את מצבך הרפואי ויבחן את האפשרות והאזורים מהם ניתן לשאוב שומן על מנת להזריקו בפנים. 
בייעוץ תקבלי פרטים מלאים על מהלך הניתוח, ההתאוששות וההחלמה.

הניתוח
הזרקת שומן לפנים ניתנת לביצוע גם תחת הרדמה מקומית בלבד. 
חלק גדול של המטופלות בוחרות לעשות פרוצדורה זו בחדר ניתוח פולג בטשטוש קל והרדמה מקומית ולחזור לשגרה לאחר כשעתיים של התאוששות.
במהלך הניתוח נשאב שומן מאזורים שיבחרו כגון בטן או ירכיים, השומן מזוכך ומוזרק באופן מיידי לאזורי הפנים הרצויים. 
משך הטיפול הנו כשעה. פרוצדורה זו נעשית גם כחלק מניתוח מתיחת פנים או ניתוח עפעפיים.

לאחר הניתוח
תקופת ההחלמה נמשכת כ-5 ימים במהלכם נספגים שטפי הדם, הנפיחות שלאחר הניתוח יורדת והמנותחת שבה למסלול חייה. תקופה זו איננה מאופיינת בכאב אך ייתכנו סימנים ונפיחויות.
אנו מקפידים על ביקורות תכופות וקשר טלפוני יום-יומי עם המנותחת. במהלך החודשים שלאחר הניתוח, חלק ניכר של השומן נספג ( כ 60%) אך החלק שנותר בפנייך, מקבל אספקת דם ונשאר שלך. 
בחלק גדול מהמקרים יש לחזור על הפעולה שוב לאחר מספר חודשים כך שיש לקחת בחשבון שייתכנו שני טיפולים בסדרה.

אם את מעוניינת בפרטים נוספים ו/או בקביעת ייעוץ ללא תשלום בכל הנוגע לניתוחי פנים,
השאירי פרטייך מטה ונחזור אלייך לתיאום:

Scroll to Top
גלילה למעלה