רפואת עור
ולייזר

רפואת עור ולייזר

אודות רפואת עור ולייזר

במרכז הרפואי פולג פועלת מחלקה לרפואת עור וטיפולים מתקדמים.

אנו משתמשים בטכנולוגיות החדשנית בעולם על ידי מיטב הרופאים המומחים, לחידוש והצערת העור, שיפור גוון העור, טיפול בצלקות אקנה , טיפול בפיגמנטציה, מיצוק ועוד. כמו כן, אנו מטפלים בבעיות עור רפואיות.
סוד הטיפול המוצלח הנו שילוב נכון בין סוגי מכשור שונים ושילוב טיפולים המתאימים באופן אישי לכל מטופלת.

 

השיטה התלת מימדית לשיקום והצערת העור -3D skin
שיטה ייחודית לשיקום וטיפול ארוך טווח של עור הפנים והידיים אשר פותחה על ידי ד"ר רון טנצר במרכז הרפואי פולג. המטרה כמובן, הצערת העור.
מי מאיתנו לא הייתה רוצה לחזור אחורה בזמן… להביא את מצב עור הפנים שלה לכפי שהיה לפני מספר שנים, לפני הכתמים ולפני הקמטוטים הקטנים ונזקי השמש השונים?  השיטה אשר פותחה על ידי ד"ר טנצר מביאה לטיפול יסודי, עמוק וארוך טווח בעור,
זה הנותן תוצאותיו באופן משמעותי ולאורך שנים. השיטה משלבת שלושה מימדים שונים של טיפול להשגת התוצאה

– שימוש בטכניקות "קלאסיות" מעולם רפואת העור כגון, שימוש בחומרים כימיים והזרקת חומרים פעילים אל מתחת לפני העור.

– טיפול במרקם העור על ידי מכשור לייזר מהמתקדמים והחדשניים בעולם. מכשירי הלייזר יחד עם החומרים המוחדרים אל העור, מביאים לתוצאות משמעותיות ונראות לעין.

– שימור הטיפול לאורך זמן . על ידי חומרים שונים, גם כהכנה לטיפול וגם לאחריו בבית, ניתן לשמור על תוצאות הטיפול לאורך זמן.

השיטה מיושמת בכל אחד מסוגי הטיפולים. החל מטיפולי פיגמנטציה נקודתיים ועד סוגי פילינגים שונים, עדינים ועמוקים מאוד וכן מותאמת גם לטיפולים להצערת עור הידיים. הטיפולים מותאמים באופן אישי לכל אחת ואחת על פי סוג העור, מרקם העור ואורח החיים. ד"ר איזמן מטפלת במאות מטופלים בבעיות עור רפואיות ואסתטיות ומשלבת בטיפוליה טכניקות מתקדמות ומיכשור רפואי משוכלל חדשני המטפל במגוון בעיות עור ותורם להצערתו ותחזוקתו

טיפול בפיגמנטציה

השמש הישראלית שאיננה נעלמת גם בימי החורף, נותנת את אותותיה על עור הפנים, לעיתים כבר בגילאים צעירים.
כתמי השמש המופיעים לרוב בצידי הפנים (בייוחד בצד החשוף בנהיגה לשמש), מקנים לעור גוון לא אחיד ומראה מבוגר.
אין צורך להשלים עם התופעה. כיום אנו יודעים לטפל בכתמי פיגמנטציה בסדרה קצרה של 3-6 טיפולי לייזר.
קרן הלייזר נקלטת בעור ומפרקת את הפיגמנט המיותר שהוע בעצם הכתם.
לאחר מספר ימים, נראה קילוף קל ושכבת עור דקה יורדת. הכתם מבהיר ומטשטש.

הטיפולים נעשים בהפרשים של כחודש ימים .
מכשיר הלייזר מטפל גם בבעיות של נימים בפנים ובתוך כשלושה טיפולים בממוצע נראה שיפור משמעותי במראה.
בעזרת סלקטיביות קרן האור אשר ממוקדת לטיפול גם באינדיקציות פגמנטריות (מלנין) וגם באינדיקציות וסקולריות (oxyhemoglobin)
אנו מצליחים לפגוע אך ורק באינדיקציה ללא פגיעה באפידרמיס. טכנולוגיית ה- Max G  מהווה פתרון מושלם לבעיות פיגמנטציה solar lentigo, כלי דם וטיפולי photo rejuvenation מגוונים. 
 
 

מיצוק העור – Skin Tightening

מרקם עור הפנים משתנה עם הגיל. אצל נשים רבות העור הופך לדק יותר ובעל קמטוטים.
כיום קיימים פתרונות טכנולוגיים לטיפול במרקם העור ועד לחידוש מלא שלו (פילינג עמוק). 
במחלקת רפואת העור של המרכז הרפואי פולג, קיימים מספר מכשירים העובדים בצורות שונות על פני העור ועל השכבות התחתונות שלו.
– מכשיר ה CO2 Laser פועל בשש תכניות שונות החל מטיפול עדין על פני העור ועד לקילוף עמוק של הפנים לחידוש מושלם של העור. 
– טכנולוגיית ה- 1540, לייזר לא פולשני באורך גל שאינו פוגע ברקמת העור העליונה אך יוצר חימום רקמה עמוק, יצירת קולגן וחידוש פני העור.
טיפול באמצעות ה- 1540 יוצר רקמה בריאה חדשה, המחליפה את האזורים של הרקמה הפגועה. לפעולה זאת יש תוצאות מצוינות  התחדשות העור,
הצערתו וחיוניותו וכן טיפולים בצלקות ניתוחיות, צלקות אקנה, כוויות, סימני מתיחה ומלזמה (melasma). בנוסף, הטיפול מאפשר לתקן נזקי שמש וסימני פיגמנטציה שונים,
מרקם וטונוס של העור, חוסר אחידות גוון, קמטוטים, קמטים ועוד. הטיפול באמצעות ה- 1540  מתאים לכל גווני העור, מהבהירים ביותר עד לכהים ביותר.

הזעת יתר

הקיץ הישראלי החם והלח גורם לכולנו להזיע כחלק ממנגנוני קירור הגוף..
אחוז קטן מהאוכלוסייה סובל מהזעת יתר ראשונית הגורמת לזיעה מרובה בבתי השחי או בכפות ידיים עד כדי הגבלה באורח החיים, הימנעות מלחיצת ידיים צורך בהחלפת חולצה באופן תדיר וממבוכה חברתית.
הזרקת בוטוקס היא טיפול מקובל למניעת הזעה באזורים אלה עם השפעה של עד כשנה ומיעוט תופעות לוואי. הפרוצדורה נמשכת כחצי שעה שלאחריה ניתן לשוב לפעילות רגילה.

הצערת ידיים

פנים מתוחות, ללא קמטים וכתמים משוות מראה צעיר ורענן. אך את הגיל ״מסגירות״ פעמים רבות הידיים. בגב הידיים כמו בפנים יש ירידה בשכבת השומן עם הגיל ולכן הידיים מקבלות מראה ״גידי״ עם הדגשה של הגידים וכלי הדם. בנוסף, זהו אזור החשוף לשמש ולכן פעמים רבות מכוסה בכתמים. בפרוצדורה משולבת של הסרת כתמים על ידי לייזר, קילוף כימי קל והזרקת חומר ייעודי למילוי גב היד , ניתן להחזיר את הידיים אחורה בזמן.

פילינג

פילינג כימי נעשה על ידי מריחת חומרים על פני העור על מנת לגרום לקילוף עור ברמה בינונית או עמוקה. פילינג בינוני נועד לטיפול בפיגמנטציה ולקמטוטים בינוניים, לעומתו פילינג עמוק נועד לשיפור מרקם העור אך גם מועיל לצלקות ולקמטים עמוקים יחסית. בבדיקת העור טרום הטיפול מותאם סוג הפילינג בהתאם לצבע עור, סוג העור, נוכחות פיגמנטציה וקמטים וכן ניתנת הכנה לימים שטרם הפרוצדורה. לרוב זמן ההחלמה הוא כשבוע במהלכו נושרות שכבות העור בהדרגה ולאחריו אפשר ליהנות מעור חדש זוהר עם מראה צעיר יותר . בגלל רגישות של העור החדש לשמש, הטיפול מתבצע רק בחודשי החורף.

אם את מעוניינת בפרטים נוספים ו/או בקביעת ייעוץ ללא תשלום בנושא רפואת עור ולייזר,
השאירי פרטייך מטה ונחזור אלייך לתיאום:

Scroll to Top
גלילה למעלה