ניתוחי עפעפיים

ניתוחי עפעפיים

ניתוח עפעפיים מכוון לתיקון עודפי עור ושומן בעפעפיים העליונים והתחתונים.
היחלשות הרקמות והעפעפיים העליונים מביאה ליצירת עודפי עור בצורת קפל אליפטי היוצר מראה עייף ומבוגר. בעפעפיים התחתונים סיבה זו יוצרת "שקיות" הגורמות גם הן למראה מבוגר ועייף.

בניתוח עצמו אנו מסירים רקמות עודפות אלה תוך הידוק הרקמות לארובת העין במידת הצורך.

ניתן לשלב את הניתוח עם ניתוחי פנים כדוגמת מתיחת פנים וצוואר, הרמת גבות ומצח.

ניתן לשלבו עם טיפולים אסתטיים כדוגמת קילוף עור הפנים והזרקת חומרי מילוי. כך בעצם לשלבו עם רוב הניתוחים הפלסטיים באותו ניתוח.

ייעוץ לפני הניתוח

ככלל אנו מקפידים על קיום מספר פגישות ייעוץ לפני הניתוח. כך שכל הבדיקות תערכנה והשאלות תשאלנה בתשומת לב.

בפגישה יבדוק המנתח את העפעפיים- מראה, עודפי עור ושומן, מיקום הגבות, גמישות העפעף התחתון ומראה העפעפיים ביחס לפנים. בנוסף ייבדק מרקם העור, סימנים לנזקי שמש, קמטוטים וכו'.

בסיום הבדיקה יציע המנתח את תוכנית הניתוח המתוכנן.

הוא יציג גם את הטיפולים המשלימים הרצויים (למשל- ניתוח הרמת גבות, קילוף עור בעפעפיים התחתונים וכו'). בנוסף יפורטו שלבי הניתוח, ההחלמה והסיבוכים האפשריים.

בייעוץ האחרון לפני הניתוח, נערכות הבדיקות הרפואיות המתאימות (לרבות ייעוץ רופא עיניים במידת הצורך). נעשים צילומים וניתנות ההוראות האחרונות לקראת הניתוח.

אנו ממליצים לכל מנותחת להיפגש עם מנותחות קודמות של המרפאה על-מנת להתרשם מתוצאות הניתוח ולשמוע חוויות והערות ממקור ראשון

ניתוח עפעפיים

הניתוח

הניתוח מבוצע בבית- חולים בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית מלווה בטשטוש, ואורך כשעה- שעה וחצי. ניתוח עפעפיים עליונים: בניתוח מסיר המנתח עודפי עור ושומן. הצלקת הנותרת מוסתרת היטב בקפל העפעף וחורגת הצידה לכיוון הרקה כ-1 ס"מ. צלקת זו בד"כ יפה ועדינה ולאחר מס' שבועות כמעט ואינה נראית.

ניתוח עפעפיים תחתונים: ניתן לבצע את החתך בעור מתחת לקו הריסים, או בחלק התחתון של הלחמית. ההחלטה מתקבלת לפני הניתוח ומושפעת מאיכות עור העפעף, כמות העור העודף והצורך האפשרי בהידוק העפעף.

ניתן כאמור לשלב את הניתוח עם ניתוחים נוספים בפנים כדוגמת הרמת גבות, מצח או מתיחת פנים או לשלבו עם טיפולים אסתטיים כדוגמת קילוף עור הפנים או הזרקת חומרי מילוי.

לאחר הניתוח

הניתוח אורך כשעה עד שעה וחצי ולאחריו ישהו המנותחים בבית- החולים למשך מספר שעות. במהלכם יטופלו בקומפרסים קרים באזור העיניים.
תקופת ההחלמה מתאפיינת בשטפי דם בעפעפיים ובנפיחות באזורי הניתוח. המנותחים אינם מדווחים על כאב, אלא רק על תחושת אי נוחות. במהלך השבוע שלאחר הניתוח יש להזליף טיפות עיניים לפי הוראות המנתח. התפרים מוסרים לאחר 4-5 ימים ושטפי הדם נעלמים לאחר 7-10 ימים.
במהלך תקופה זו אנו מקפידים על קשר טלפוני יום-יומי וביקורות תכופות.

ניתוח עפעפיים שכיח מאוד במרפאתנו בשילובים שונים, מתאפיין בשביעות רצון גבוהה וברמת סיבוכים נמוכה.העיקרון המנחה בניתוח עפעפיים הוא השגת תוצאה יפה- עיניים פקוחות ומאירות ושיפור המראה העייף בטכניקה בטוחה והימנעות ממראה "מנותח".

לפרטים נוספים אודות ניתוחי עפעפיים או לקביעת פגישת ייעוץ בנושא,
השאירי פרטייך מטה ונחזור אלייך לתיאום:

Scroll to Top
× לתיאום פגישת ייעוץ