מתיחת בטן

ניתוחי בטן וגוף

ניתוח מתיחת בטן הינו פרוצדורה לעיצוב הגוף. יש לשלב ניתוח זה עם שינוי בהרגלי תזונה, התחלת פעילות גופנית וביצוע עיסויים לימפטיים.
טיפולים וייעוצים אלו ניתנים על ידנו לפני או אחרי הניתוח. אנו רואים חשיבות רבה בשילוב טיפולים. זאת להבטחת שביעות רצון מהתוצאה ולשימורה לאורך זמן.

הבחירה בניתוח מתיחת בטן מבוצעת לאחר שדרכים פשוטות יותר לא השיגו תוצאות. כמו ירידה במשקל ופעילות גופנית שאינן מצליחות לשפר את מראה הבטן.

מטרת הניתוח היא סילוק עודפי העור הנוצרים עקב תהליכים שונים. כמו הריונות או ירידה משמעותית במשקל. כמו עור אשר איבד את האלסטיות שלו ומתאפיין במרקם "מקומט" עם סימני מתיחה מרובים כפי שקורה לעיתים לאחר הריונות.
מטרה נוספת היא הידוק שרירי בטן רפויים שהגיעו למצבם בהשפעת הריונות או שינויים קיצוניים במשקל. המטרה הסופית היא שיפור מראה הבטן, המותניים והחזרת המראה הצעיר והספורטיבי לחלק זה של הגוף.

בניתוח מתיחת בטן אנו מעצבים את הבטן התחתונה, העליונה ואת המותניים. כך שפרופורציות הגוף נשמרות. אנו כורתים את עודפי העור ומהדקים את שרירי הבטן. אנו מבצעים גם שאיבת שומן לאזורים הסמוכים לניתוח.
ניתן לשלב ניתוח מתיחת בטן עם ניתוחים נוספים. כמו שאיבת שומן בבטן, בגב ובירכיים. במקרים של מטופלים שירדו במשקלם באופן משמעותי וקיימים עודפי עור גם בעכוזים ובגב, ניתן לבצע כריתת עודפי עור. זאת תוך עיצוב בניתוח משולב בבטן, במותניים ובגב.

ייעוץ לפני הניתוח

ככלל אנו מקפידים על קיום מספר פגישות יעוץ לפני הניתוח. כך שכל הבדיקות תערכנה והשאלות תשאלנה בתשומת לב.
בפגישות אלו המנותחת תתאר את רצונותיה השונים. המנתח יבדוק את מבנה הבטן, החזה, המותניים והירכיים. הוא יעריך את מרקם העור ולבסוף יתאר את הניתוח המתוכנן והטיפולים המשלימים. בפגישות יפורטו שלבי הניתוח, ההחלמה והסיבוכים האפשריים.

בייעוץ האחרון שלפני ניתוח מתיחת בטן, נערכות הבדיקות הרפואיות המתאימות. נעשים צילומים וניתנות ההוראות האחרונות לקראת הניתוח.

אנו ממליצים לכל מנותחת להיפגש עם מנותחות קודמות של המרפאה. זאת על מנת להתרשם מתוצאות ניתוח מתיחת בטן ולשמוע חוויות והערות ממקור ראשון.

מתיחת בטן

הניתוח

הניתוח מבוצע בבית חולים, בחדר ניתוח, בהרדמה כללית ואורך 2-3 שעות.

ניתוח מתיחת בטן כולל שאיבת שומן מאזורים הסמוכים לבטן התחתונה. הוא כולל גם כריתת עודפי עור בבטן התחתונה עד לגובה הטבור. הידוק שרירי הבטן, עיצוב הטבור וסגירת החתך. הצלקת הנותרת ממוקמת בקו שיער הערווה ואורכה תלוי בכמות עודפי העור בבטן. קיימים מקרים בהם עודף העור קטן יחסית וניתן להסתפק בחתך קצר יותר. כך גם בצלקת קצרה יחסית בבטן התחתונה.

הצלקת הניתוחית ממוקמת תמיד בקו השיער. כך שניתן להסתירה על ידי  תחתונים ובגדי ים מתאימים.

לאחר הניתוח

המנותחת שוהה בחדר מנוחה בלילה שלאחר ניתוח מתיחת בטן. היא משתחררת לביתה למחרת עם נקזים. נקזים אלו מנקזים נוזלים המצטברים באזור הניתוח ומוסרים בדרך כלל לאחר כ-4 ימים.

תקופת ההחלמה

תקופת ההחלמה נמשכת כשבוע במהלכו מוצאים הנקזים. הנפיחות שלאחר הניתוח יורדת והמנותחת שבה אט – אט למסלול חייה. הכאב שלאחר הניתוח מגביל את פעילות המנותחת במידת מה בימים הראשונים. אך לאחר 5-7 ימים מצב הכאב משתפר וחולף.
מיום הניתוח אנו מקפידים על ביקורות תכופות וקשר טלפוני יום יומי עם המנותחת.
ניתן לחזור לפעילות ספורטיבית לאחר 3-4 שבועות. במשך כל החודש הראשון המנותחות נעזרות במחוך למניעת הצטברות נוזלים ולשיפור התוצאה הסופית.

קיימות דרכים רבות לעיצוב הגוף. חשוב למצות את האפשרויות הקיימות כמו תזונה נכונה ופעילות גופנית עוד לפני השלב הניתוחי. לאחר שמוצו האפשרויות הללו הרי שניתוח מתיחת בטן הוא בדרך כלל הפתרון היחידי לסילוק עודפי העור והשומן.
התוצאה המתקבלת היא שיפור דרמטי במראה הבטן תוך קבלת מראה צעיר וספורטיבי באזור זה של הגוף.

לפרטים נוספים אודות ניתוח מתיחת בטן או לקביעת פגישת ייעוץ בנושא,
השאירי פרטייך מטה ונחזור אלייך לתיאום:

Scroll to Top
× לתיאום פגישת ייעוץ