שאיבת שומן

ניתוחי בטן וגוף

ניתוח שאיבת שומן הינו תהליך שמטרתו עיצוב הגוף על ידי הסרת שומן תת עורי מאזורים נבחרים בגוף. הוא איננו תחליף לדיאטה או לפעילות גופנית.

אלה פעילות משלימה שנועדה לטפל באותם אזורים בגוף שאינם מושפעים מדיאטה ומפעילות גופנית. לכן, רצוי לשלב בין כל האמצעים שהוזכרו על מנת להגיע לתוצאה הרצויה ולשמור עליה לאורך שנים.

בניתוח אנו מסירים שומן תת עורי. העור שמעל, בתהליך שאורך מספר חודשים "מתכווץ" ומתאים עצמו למבנה הגוף החדש. כך שהיקף האיבר המטופל קטן – הצרת היקפים.
ניתן לבצע שאיבת שומן כמעט בכל איבר בגוף – כל איבר במגבלותיו.

התנאי לתוצאה טובה לאחר הפעולה הוא עור גמיש ואלסטי שיוכל להסתגל למבנה הרקמות שלאחר השאיבה. כך למשל ניתן לשאוב שומן מהבטן, הגב, המותניים, הירכיים, הזרועות, הצוואר והשדיים.

ניתן לשלב שאיבת שומן כמעט עם כל ניתוח אחר בכירורגיה אסתטית. כמובן במגבלות הניתוח עצמו. כיום נמצאות מספר שיטות נוספות לשאיבת שומן. בנוסף לשיטה הקלאסית על ידי מכשיר לייזר ובעזרת גלי קול. יעילות השיטות הנ"ל נמצאת בבדיקה וניתן יהיה להעריך את יעילותן בעתיד הקרוב.

חשוב לציין כי שאיבת שומן איננה תחליף לדיאטה. אנו מגבילים את עצמנו, בשל סיבות רפואיות, בכמות השומן הנשאב. כך שהמועמדת האידיאלית לפעולה זו היא אישה במשקל תקין, שלה אזורים בעלי עודף שומן שאינם מגיבים לדיאטה או לפעילות גופנית.

ייעוץ לפני הניתוח

ככלל אנו מקפידים על קיום מספר פגישות יעוץ לפני הניתוח. כך שכל הבדיקות תערכנה והשאלות תשאלנה בתשומת לב. בפגישות אלו המנותחת תתאר את רצונותיה השונים.
המנתח יבדוק את האזורים הרלוונטיים. הוא יעריך את עודף השומן הקיים ויעריך את מרקם העור.

לבסוף הוא  יתאר את הניתוח המתוכנן, שלביו, הסיבוכים האפשריים ושילוב הטיפולים המשלימים לניתוח כמו ייעוץ תזונאית, תחילת פעילות גופנית ועיסוי לימפטי מתאים.

בייעוץ האחרון שלפני הניתוח נערכות הבדיקות הרפואיות המתאימות. נעשים צילומים וניתנות ההוראות האחרונות לקראת הניתוח.

אנו ממליצים לכל מנותחת להיפגש עם מנותחות קודמות של המרפאה על- מנת להתרשם מתוצאות הניתוח ולשמוע חוויות והערות ממקור ראשון.

שאיבת שומן

הניתוח

הניתוח מבוצע בבית חולים, בחדר ניתוח.
צורת ההרדמה – מקומית או כללית תלויה בהיקף הניתוח המתוכנן. כאשר האזור המתוכנן קטן ניתן לבצע את הפעולה בהרדמה מקומית. כאשר מתוכננת שאיבת שומן גדולה במספר אזורים בגוף – יש לבצע זאת, בדרך כלל, בהרדמה כללית.

משך הניתוח תלוי גם הוא בכמות השומן שנשאבת ובמספר אזורי הגוף המטופלים. בדרך כלל ניתוח זה אורך כשעה עד שעה וחצי בשאיבות שומן גדולות.

בניתוח נעשים חתכים זעירים באזורי השאיבה. דרכם מוחדרת צינורית דקה המחוברת למכשיר השאיבה. על ידי  תנועות הצינורית נשאב השומן התת עורי אל מחוץ לגוף.
בסיום הניתוח מולבש מחוך גמיש המותאם לאזור המטופל והמנותחת מועברת לחדר התאוששות.

לאחר הניתוח

האזורים המטופלים בניתוח מולבשים במחוך מתאים. אותו יש ללבוש במשך 4 שבועות (כמובן שניתן להסירו לפרקים).
ההחלטה האם המנותחת תשהה למשך הלילה בבית החולים תלויה בהיקף הניתוח.

תקופת ההחלמה

תקופת ההחלמה נמשכת מספר ימים. במהלכם הנפיחות שלאחר הניתוח יורדת, שטפי הדם משתפרים והמנותחת שבה אט אט למסלול חייה.
תקופה זו איננה מאופיינת בכאב ובדרך כלל לאחר כיומיים ניתן לחזור לפעילות מלאה. לפעילות ספורטיבית מלאה ניתן לחזור לאחר כ- 3 שבועות. את התוצאות הסופיות ניתן להעריך לאחר כ-3 חודשים מיום הניתוח.

שאיבת שומן הינה פעולה אסתטית פופולארית ביותר.
בשילוב נכון עם דיאטה ופעילות גופנית ניתן לקבל תוצאות יפות לשביעות רצון המנותחת.
עובדה זו הופכת את שאיבת השומן לאחד הניתוחים השכיחים ביותר במרפאה שלנו.

לפרטים נוספים אודות ניתוח שאיבת שומן או לקביעת פגישת ייעוץ בנושא,
השאירי פרטייך מטה ונחזור אלייך לתיאום:

Scroll to Top
× לתיאום פגישת ייעוץ