ניתוח מאמי מייקאובר

ניתוחי בטן וגוף

ד"ר רון טנצר מתייחס אל ניתוח מתיחת בטן לרוב כאל חלק משינוי גדול יותר שעוברת אישה במהלך חייה. השפעת ההריונות, הלידות וההנקות על גוף האישה באים לידי ביטוי בעיקר באזורי הבטן והחזה:

  • מתיחת עור הבטן והחזה במהלך ההריון ובתקופת ההנקה
  • רפיון והידקקות העור בבטן ובחזה
  • פגיעה בשרירי הבטן (היפרדות שרירי הבטן העליונים)
  • מצבורי שומן באזורים שלא היו קודם לכן
  • שינוי בדימוי העצמי – לא פחות חשוב הוא ההיבט הנפשי. כיצד אישה מרגישה עם גופה לאחר שינוי כל משמעותי בחייה

ד"ר טנצר מקדיש קטגוריה מיוחדת של ניתוחים וטיפולים לעיצוב הגוף לאחר הלידות. הוא מסביר כי זהו "ז'אנר" טיפולים שתופס תאוצה בשנים האחרונות יותר ויותר בעולם. הז'אנר מקבץ תחתיו שלושה ניתוחים עיקריים. ניתן לבצע ניתוחים אלה באופן משולב בחדר ניתוח ולצאת "אמא חדשה" בתוך זמן קצר.

מאמי מייקאובר – איך זה עובד?

במרכז הרפואי פולג של ד"ר רון טנצר, אנו משלבים שלושה ניתוחים עיקריים יחד. כך שהאישה נכנסת פעם בודדת לחדר הניתוח ויוצאת בתוך כשעתיים:

1. שאיבת שומן באזור הבטן העליונה: השאיבה נעשית על ידי קנולה ארוכה המחוברת למכשיר שאיבה. באמצעותה אנו שואבים כמות שומן לא מבוטלת מאזור הבטן. רוב הנשים בוחרות לשאוב שומן מאזורים נוספים סמוכים כגון ירכיים או גב.

2. ניתוח מתיחת בטן: בניתוח זה אנו מעצבים את הבטן העליונה, התחתונה והמותניים. כך שפרופורציות הגוף נשמרות. אנו כורתים את עודפי העור בבטן התחתונה עד לגובה הטבור. לאחר מכן, אנו מהדקים חזרה את שרירי הבטן העליונה. במקרים רבים שרירים אלה נפרדים במהלך הלידה ויוצרים מראה של "כרס נשית".
במקרים של עודפי עור גם במתניים ובגב, אנו מרחיבים את הניתוח ל"מתיחת בטן היקפית". במהלכו מסובבים את המנותחת ומסירים את עודפי העור גם בגב.

3. ניתוח להרמת החזה או ניתוח לעיצוב החזה (בהתאם לצורך)
במקרה של נפילת החזה, אנו מציעים למטופלת לשלב ניתוח המרים את החזה. זאת כדי לעצבו באמצעות שתל או הזרקת שומן טבעי שנשאב מגופן במהלך הניתוח.

שלושת הפרוצדורות הללו עורכות כשלוש שעות והיתרונות ברורים. האישה מטפלת בפעם אחת בכל התופעות שהפריעו לה. זמן ההחלמה של הניתוחים מקביל ומאפשר לקחת חופשת החלמה אחת. כך אפשר לחזור במהרה לשגרה, לעבודה ולטיפול בילדים.

ניתוח מאמי מייקאובר

ניתוח מאמי מייקאובר – החלמה

ניתוח מאמי מייקאובר אורך כשלוש שעות. לאחריו המטופלת שוהה למהלך הלילה בחדר המנוחה. היא משתחררת למחרת עם נקזים לסילוק הנוזלים מאזורי הניתוח. הנקזים מוסרים לאחר כארבעה ימים.

תקופת ההחלמה נמשכת כשבוע. במהלכו הנפיחות יורדת והמנותחת שבה אט אט למסלול חייה.
הכאב שלאחר הניתוח מגביל את המטופלת בימים הראשונים אך לאחר כחמישה ימים משתפר וחולף. בחודש שלאחר הניתוח, המטופלת נעזרת במחוך בטן למניעת הצטברות נוזלים ונמנעת מפעילות גופנית.

ד"ר רון טנצר מקפיד על קשר שוטף עם המופלת לאחר ניתוח. הקשר הכולל שיחות וביקורות קבועות על פי צורך המטופלת.

התוצאה המתקבלת מהניתוח היא שיפור דרמטי במראה תוך קבלת מראה צעיר וספורטיבי.
הצלקת בבטן, ממוקמת בקו השיער. כך שנין להסתירה על ידי תחתונים ובגד ים. צלקות הרמת החזה מיטשטשות ולרוב אינן מפריעות.

ניתן לשלב מיכשור למיצוק העור ומיכשור לטיפול בצלקות להשלמת התהליך ולשמירה על תוצאות לטווח ארוך.

לפרטים נוספים אודות ניתוח מאמי מייקאובר או לקביעת פגישת ייעוץ בנושא,
השאירי פרטייך מטה ונחזור אלייך לתיאום:

Scroll to Top
× לתיאום פגישת ייעוץ